Sweetness
THE SWEETNESS
assalamualaikum. Welcome to my blog. Act, i would like to persue happiness. ; Dashboard | +Follow
WTH???
Assalamualaikumm? jawab ye sayang sayang ku sekaliannn. :)
okay, sekarang dah ade kat rumahh, home sweet home *buat mate juling*
tak puas lagi gosip gosip dengan kezen tersayang. 
hafa rase 2 tahun akan datang lagi baru dapat jumpe die kott.
herrr *sigh* 


semalam sebelum bertolak balekk, yaya(kezen) ade bagitahu satu hal dekat hafa.
hal tu membuatkan hafa teruje, menangis, tersentoh, tak pecaye pon ade.
mase tuu, yaallah, tuhan je yang tahu ape yang hafa rase. 
rase nak melalak je sepuas hati. tahan selagi bolehh, 
nenek, ma, maksedare, paksedare, kezen2 laen, kakak sume ade. 
hafa takleh tunjuk sangatt kat diyorangg. 
how could die fitnah , buat buat citeee pasal akuu. ahhhh, memang tak laa.
apee nihh. seriously tak sukee! bencii! 
aku tak kacau hidop kau, dan kau jangan nak mengade ikot sedap hati kau nak kacau aku punye hidoop!
suke carik pasall. tension tension. 
masalah tak penah lari. adee jee. face to face je kan senang.
takyah la nak buruk buruk kan aku .
depan aku laen, nasihat tu la ni la. pijak semott pon tak mati laa kan?
belakang akuu, amikk kauu. memang kejam gilerr aa kau. 
tak paham aku dengan manusie zaman sekarang. 
kurang kasih sayang ke apee kau nih? nak belas kasihan dari orang ehh?
sampai reke2 cite sal aku kat die. shit you.
maaf, termencarottt pulakkk. tersasull laa makcikk .
sampai mase, rahsie kau semue akan aku bongkarkan jugak.
who you are, where you from dari planet ulu mane tah kan and why you could do this to me.
baru nak up , memang laa. LOLLLL!! 
kau memang kejam, kejam gile babiss kau tahu?
wei, MAK aku tak ajaa aku cakap bende bende kesat tuu.
tapi disebabkan kau, ape aku nak panggil kau pon, mak aku tak marahh.
hahahaa, aku harap la sesangat kan, kau akan dapat balasan yang setimpal timpalnye nanti.
mase tuu, baru la kau tahu, langit tu rendah ke tinggi kan? 
aku suke orang fitnah fitnah , reke cerite sal aku nii. suke sangatt. im okay. 


#aku tak suke benci orang, tapi orang yang suke buat
aku benci orang. keep smiling okay? :)


Posted at 09:01 | 0 comments

|
say hai
Facebook
sometimes i pretend to be normal. but it gets boring. so, i go back to being me.
<
Credits
Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

Navigation

About Links Entries